Snart är lovet slut

Hejhej!
Nu har jag äntligen tid att sitta en stund vid datorn.
Idag gick jag upp klockan 10 för att jag skulle fixa lite saker innan Luise kom. Jag fastnade dock framför Petson och Findus framför tv:n haha xD Nejnej, inte alls barnsligt att kolla på det :) Men det va iaf kul.
 
Klockan 1 kom Louise hit. Hon var här hela eftermiddagen och vi hade kul. Snackade om allt mellan himel och jord och spelade lite kort. Det var verkligen på tiden vi träffades så nu ska det bli oftare :) Louise är såå snäll och en bra kompis :) <3
 
Nu ikväll har jag varit med familjen och så. Inget speciellt direkt. Ska anmäla mig till några springlopp nu så jag har något mål för min träning som ska börja i vår.
Kram och ha det bra :)
 
?

Kommentarer
Postat av: Louise :) <3

Detsamma Jossan! :D Hade jättekul med dig idag, det måste bli fler gånger :) <3

2013-01-02 @ 22:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0