¡Hola señoritas!

Okej, jag läser inte ens spanska. Rätta mig om jag skrev helt fel - så att det inte blev som den gången jag skulle skriva ''hur mår du?'' på tyska. Jag skrev ''Ich liebe dich''. Det var inte rätt. 


Jossan har lika mycket att göra som vanligt, plus lite till. Hennes tvilling har namnsdag idag förresten, så grattis till honom! 

Och jag då? Mitt uppe i gymnasievalet, drunknar bland läxböcker, tar hand om ponnyn, uppdaterar en blogg, kikar med Jossis, tar egobilder, fryser, packar för klassresa. Mitt liv ser ut som vanligt, men det hade ni nog kunnat räkna ut på egen hand. Nu ska jag plugga till nästa veckas två prov. Och Jossis ska äta lasagne, tårta, godis, ostbollar och sockerkaka. Vanlig lördag för oss båda, haha. 

/Madde
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0