Då var försa dagen på det här året avklarat

Hejhej!
Haft en bra dag? Jag gick upp vid 11 idag efter att ha sovit för lite. Fastnade framför tv:n i natt haha xD Men nyår var iaf jättetrevligt.
 
Klockan 1 var jag i stallet. Det blev ett kort pass på volten på Mixen. Inget speciellt krävande. Gjorde lite volter och förflyttningar undan skänkeln. Madickenvar duktig och skötte sig bra. Så jag är helt nöjd :)
 
Annars har jag bara varit hemma och tagit det lungt nu på eftermiddagen/kvällen. Degade i soffan ett bra dag. Skönt och behövligt.
 
Skriver något till inlägg som kommer om en stund.
 
Bjussar på bilder från tolvslaget:
Sämst bilder men jaja, bättre än inget kanske!
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Asså haha, tror du det hjälper att ändra i inlägget? Läste ju ändå det förra ;) söt hahah <3

2013-01-01 @ 22:06:11
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0