Tjejmilen 2012

Hej hej!
Idag har jag varit och sprungit tjejmilen :) det gick jättebra för mig, mamma och moster :) kom runt milen på 1 timme och 2 minuter :) shit vilket väder! Småregnade mest hela tiden och när vi just kommit i mål började det ösa ner. Blev såklart jätteblöt ;) och ni skulle se gärdet, där start och mål var. Det var senare en leråker! Så snacka om att man blev lerig om benen. Men nu är min 6:e tjejmil avklarad :) myskväll med mamma väntas nu <3
Ses
Skorna innan start, nååågot smutsigare efter haha ;) o så medaljen

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0