Ridningen i torsdags och stallet igår

I torsdags red jag på velam som vanligt. Hade önskat att få ponny vilket jag oxå fick :) Hade Chili. Vi hade caprilli, typ en bana med dressyr, bommar och småhinder. Så det är lite allt möjligt. Jag tyckte det var kul och Chili var superfin ;) Hon tyckte oxå det var kul. Så är nöjd med det. Nästa vecka är det hoppning så det blir kul :)
Igår var jag hos Madicken tillsammans med Madde. Vi mockade, ryktade och gick en promendad med Madicken i ca 1 h. Madicken var pigg men snäll. Vi passade även på att avmaska henne nu när hon har lite vila.
Madicken blev kiropraktad i torsdags och då upptäcktes lite olika saker. Hon var sne i bogen och hade typ överansträngda gaffelband. Så nu ska Madicken inte galopperas på 3 veckor. Och efter varje ridpass ska gaffelbanden smörjas in med liniment. Så får vi hopas att allt blir bra igen! Därför hade hon vila igår. Här har ni 2 bilder fårn igår. Regning promenad:/
foto: Madde
Kram
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0