orienteringsdag!

Hejhej!
Jag har lyst med min frånvaro. Mycket som går före bloggen just nu tyvärr. Idag hade vi orienteringsdag på velam. Jag och jeanette orienterade tillsammans. Till en början gick det jättebra, första 5 kontrollerna. Sen så kom vi typ lite fel. Så helt blötsligt va vid nian. haha xD Trodde vi va vid sexan lixom. Efter mycket letande fram och tillbaka efter kontroller skulle vi springa tillbaka. Vi tänkte ta vägen vi kom. Efter vi sprungit en bra bit ser jag en kontroll och säger "nu måste vi vara vid kontroll ett igen vad bra :D Vi kollar på kontrollen och det är nummer 13! Asså heeeelt vilsna :O Hur kunde vi hamnat där lixom?! Men det possetiva var att vi visste var vi va då iaf. Så tillslut hottade vi tillbaka :) vi tog 9 kontroller av 15. Är rätt besviken faktiskt :S Hade höga krav på mig själv och jag levde absolut inte upp till dom :(
 
Efter orienteringen åt vi lunch och sedan skulle klassen öva på att bygga vindskydd. Gick väl sådär. Ingen riktigt tänkte haha xD Och det sista vi gjorde var att göra upp eldar. Min grupp var fett bra :) Fick eld nästan på en gång och kunde grilla marshmallows :) Så det var mys :) Kom hem vid halv 4 och har duschat. Nu måste jag skriva på min uppsats. Känner mig liiite stressad.
2 bilder från idag:

myspys ^^
Ska försöka bättra uppdateringen iaf :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0