Några saker ni kanske inte visste om mig

♦ Jag MÅSTE borsta håret så att det inte finns några tovor precis innan jag går och lägger mig. Kan inte sova annars!
♦ Jag kommer aldrig bli någon partypringla, är ju så j*vla kvällstrött ^^
♦ Jag kan ibland känna att jag saknar gymnastiken...
♦ Jag gillar matte
♦ när jag är övertrött (typ om jag gått upp tidigt på morgonen så blir jag det på eftermiddagen) skrattar jag alltid jättemycket åt saker som inte änns är roliga igentligen. Och jag kan lixom inte kontrollera skrattet hahahaha xD
♦ Jag har börjat säga "men herregud!" haha sååå fult och störande ^^
Foto: Madde
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0