Madde och Madicken dressyrtävling på Färentuna del 1

Hejhej!
Idag var jag som sagt med som hästskötare när Madde och Madicken tävlade. Om ni vill läsa lite om hur det kändes och så för Madde så kommer nog hon skriva om det på sin blogg HÄR! Det såg väldigt trevligt ut, allt förutom galoppen. Hon sparkade bakut i båda varven. Men bortsätt från det gick det bra :)
Anläggningen var liten och mysig. Med åkrar runt om så inte något jätteläskigt att titta på, tyckte Madicken. Som sagt läs på Maddes blogg om ni vill veta lite mera senare!
Här kommer iaf lite bilder från dressyrprogrammet:
Bilderna blev väl helt okej. Orkade inte redigera dom. En del 2 kommer imorgon :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0