Kokosnöt!

Igår satt jag och pappa och diskuterade vad dom äter på Robinson. Vi snackade om kokosnötter. Så när vi senare var och handlade råkade jag se att det låg några kokosnötter vid fruskdiskarna. Så vi köpte en för att testa! Så idag var det dax :D Inte visste jag att dom var såå hårda haha xD Här kommer iaf lite bilder!
Här har vi själva nöten:

Här är efter att ha borrat hål i kokosnöten. Jag smakade mjölken och det var asäckligt! :(
Så var det dax att såga isär den:
sådär ja! Ser ju mumsigt ut :)
Dax att smaka...
Fy, det smakade verkligen inte gott! Vilken besvikelse!
Nu är det testat och jag kommer inte göra om det! Det var inge vidare haha xD Men kul att jag testat iaf
hihi kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0