Idag och lite igår

Hejhej!
Har varit i skolan idag som vanligt. Och efter skolan har jag bara pluggat. Och nu orkar jag inte mera haha xD Skolan va kul idag :) Började med rolig slöjd. Dock har vi lunch jättesent men ändå. Slutade kvart i 3. Vädret har vairt jättetråkigt idag. Regn mest hela tiden och knappt så det var ljust. Hoppas det är bättre imorgon. Här är 3 bilder jag tog påväg hem från skolan:
Igår eftermiddag var jag sååå förvirrad haha xD
1. När jag gick av bussen till stallet så slog det mig "neeeej, mina ridsaker är hemma!!!" Fick typ paniiik och smsade Madde o frågade om jag fick låna hennes hjälm och skor. Hon skulle rädda mig verkligen <3 Sen när jag väl kommer till stallet så ligger ju mina ridkläder där. asså whuut!? Had eglömt att jag tog med dom i fredags ^^ Så behövde inte låna nåt. sååå duktig man är va ;)
2. Jag glömde skriva i boken vad jag gjorde med Madicken :/
3. Jag fick typ panik igen för jag trodde det var onsdag
4. Jag sa allmänt random saker heeela kvällen
5. Jag råkade ta schampoo 2 ggr när jag duschade
Haha sååå knasig blev min eftermiddag och kväll. ;) Verkligen inte likt mig att vara såå förvirrad
Men nu ska gå och kolla på tv, vi hörs!
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0