Freeedag!

hej!
Skriver lite snabbt nu, borde igentligen plugga hehe xD Idag hade vi temadag i skolan. Alltså inga vanliga lektioner :) Tema trygghet som va feeeeett segt. Stökigaste klassen ever går man ju i. alla sitter och gör annat. Snacka om att man är van att få ordentliga utsköllningar. haha xD På eftermiddagen snackade vi typ bara om klassresan. Så det var iaf bättre ;) Hemma nu, om typ 40 min tar jag bussen till stallet. Uteritt med Alice på Thure och Kajsa på Frissan står på schemat. Och så jag på Madicken såklart hahaxD Blir jätttemysigt ;) <3
Annars händeringet mer ikväll. I helgen har jag fullt upp. Får se hur det blir med uppdateringen då.
Just nu ^^
Red på Crona igår förresten. Supertrevlig häst verkligen. Så henne skulle jag kunna tänka mig fler gånger!
Dax att plugga, ses!
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0