Fredag lördag söndag!

Hejsan!
Skriver lite kort om helgen ;)
Fredag: Va i skolan som vanligt. Mådde sådär :/ Helt plötsligt kommer min föredetta gympalärare in när jag har spanska och ber mig komma ut efterson ville prata. Shit, inte visste jag vad hon ville, blev jätterädd ju :O Men hon sa att jag tydligen hade blivit utsedd till friends på morgonen så jag skulle på fotografering. Jaha, fula kläder, rufsigt hår och trött. Så den bilden kommer inte se bra ut! :( Och varför ska jag änns vara friends?! gå på långa tråkiga möten, ta hand om klassen osv. Aja, får se det från det possetiva hållet istället. Antar att klasskompisarna tycker jag är snäll, omtänksam och ordningsam. Det är ju i och försig kul och lite hdrande :)
 
Efter skolan åkte jag till stallet med bästa Alice :) Vi red ut hemmestarundan och det var myyys <3 Madicken tyckte det var grymt skönt att få sträcka ut i frisk galopp. Superkul tyckte jag oxå ;) Vi klarade oss från regnet dessutom :) Underbar kväll med dom bästa helt enkelt <3

Äntligen kom jag ihåg att ta lite nya bilder :) Madicken typ sov haha xD
*the typical öronbilden* hahahahaha xD
Igår jobbade som sagt jag och min klass på halvmaran. Vi delade ut nummerlappar i kungsträdgården. Alla skötte sig bra och tävlnigsledningen öste massa beröm på oss när vi var klara :) En stund blev det värsta långa kön, men annars var det rätt lungt. Vi fixade jobbet galant. Så nu har vi lite mer pengar till klasskassan ;) Skulle lätt jobba igen. Och det ska jag oxå. Jag och några till i släkten och så (typ 10 personer) ska jobba på ett lopp i höst. Så det blir kul :D

I mellanåt, när det inte kom några folk hade vi lite kul haha xD söt man kan vara då ;)
Igårkväll var jag hemma och tog det lungt. Somnade redan klockan 10 typ haha xD trött chey, Och så pappas kommentar i morse "det kommer aldrig bli någon partypringla av dig inte som somnar så tidigt på en lördag" haha det stämmer ju ;)
Idag har jag pluggat typ hela dagen. har pluggat biologi, teknik, engelska, spanska, broderat och nu ska jag läsa. Såsen är jag typ klar ;) Inget annat planerat idag iaf. Eller kaaaanske jag och mamma skulle åka till forum och köpa en pannlampa. Men annars inget. Så mi får ha en bra eftermiddag nu :) Kram
 
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0