Studiedag!

Hejsan!
Idag har min skola studiedag. Riktigt skönt verkligen :) Jag passade på att ha lite sovmorgon till halv 9. Sedan ät jag en lugn frukost och kollade lite på tv. Tog även en mysig dusch och drog på mig onepicen :) Så mysigt har jag det <3 Har även pluggat lite Matte. har prov imorgon. Ska typ äta lunch nu och sen har jag lite mer att plugga: So, spanska, läsa, brodera och kemi. Fast jag behöver ju inte göra allt idag :) Så min dag är rätt så bra. Skönt att bara va hemma helt själv!
Så här ser jag ut nu!
Kommer 4 tidinställda idag oxå med massa bilder! Så ni kan ju kika in några gånger till idag så finns massa bilder ;)
Nu ska jag välja ut och skicka bilder till Madde som ska göra en header till mig! Puss och hej! Skriver även ett till inlägg ikväll oxå! :D <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0