Stockholm Horse Show 2012

Är det någon av er som ska till Stockholm Horse Show?
Jag och Madde ska gå tillsammans på lördagen på drssyren. Mest för att det är ponnykur. Men det är storhästdressyr oxå. Så det ser jag fram emot.
 
Sen ska jag och Madde (om hon fortfarande vill) gå på invigningen på fredagen. Jag fick nämligen blijetter till det när jag fyllde år. Så då är det stjärnornas hoppning, annan hoppning och så massa show. Och det som är bäst: Julavslutningen! Den går ju inte att missa bara!
 
Sen ska vi såklart gå på messan oxå. Det hör ju till! Håller på att spara pengar. En lista på saker jag vill ha kommer komma senare när det närmar sig :)
 
Jag ser iaf fram emot SHS. Det ska bli jättekul som vanligt :) Tyvärr fick jag inga gratisbiljetter i år ;)
Maddelimadde ;)
Kram
?

Kommentarer
Postat av: madde

Men hur tänkte du när du tog en superstor och möglig bild?!??? Nu får du hoppa pay & jump eller så är jag tjurig för alltid :o <3

2012-10-22 @ 13:07:07
URL: http://madiccen.bligg.s
Postat av: Madde

Jag ska dit :D <3 Fast det kanske du redan visste? ;)

2012-10-23 @ 07:44:28
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0