Söndag!

 
Hejhej!
Dagen har varit bra ;) Började md att gå upp halv 9. Sen fixade jag mig och satte mig och pluggade lite matte. Broderade även lite. Det va kuul :) efter luchen åkte jag och mamma en snabbis till Hööks. Hadde sett ut ett par ridbyxor som jag ville testa. Fick med mig dom hem :) De här var det:
De var supersköna :)
Sen skjutsade mamma mig till stallet. Snackade med Ulrika ett tag innan hon åkte. Sen kom Madde, hennes mamma och Emmie tillbaka från en lite halft galen ridtur. Så hjälpte dom att fixa lite :) Seeen åkte jag, Madde och hennes mamma till Evlinge och kollade på Ulrika när hon skulle tävla. Tävlingsdebut med Frissan, hennes nya häst. Kollade även på bästa tränaren Åsa oxå på sin nya häst :) Ulrika red jättefint och de skrapade ihop ca 62%! Inte illa på en första tävling. Ulrika hade räknat med omkring 45% lixom. Så hon var jättenöjd :) De kom en utanför placering tyvärr :/ Sen ikväll har jag lagat middag till familjen, broderat lite till och självklart kollat på solsidan :)
Knäpppte massa bilder på framridningen idag, men kameran vill inte riktigt sammarbeta. Därav har inte bilderna från igår kommit heller :( Men så fort som möjligt fixar jag det :) Iaf en bild på Ulrika och Feritza från idag:
Fler kommer som sagt!
Nu ska jag gå och ducha och sen krypa ner i sängen. vi hörs imorgon!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0