Shiiit det är fredag och lite annat babbel!

Godmorgon på er!
Fredag idag, såååå skönt :) Idag är en vanlig dag i skolan. Har spanskaprov men annars bara vanligt. No, spanska, musik, lunch, so och sist idrott. Slutar 15:15. Efter skolan cyklar jag hem och käkar mellis lite fort. Sen åker jag och möter upp Alice och vi åker till stallet :) Jag ska rida dressyr idag ett kort pass :) Behöver öva på lite saker innan lektionen på onsdag. Kvällen spenderas hemma framför tv:en eller något sen. Så hoppas jag ni går en bra dag idag!
fula jag just nu:
bjuder på den ;)
Idår va det en regning dag. Och har lärarna sagt att vi ska spela brännboll så ställs det inte in. Så vi var allsp ute i går och spelade brännboll i regnet. Snacka om att man blev blöt ^^ Sen efter lunchen kollade vi på film.Filmen var sådär, har sett den förut. Slutade vid 2 och då cyklade jag hem och tog det lungt. Plugga lite en kortis. Igårkväll var jag och red på velam som vanligt. Böev tilldelad Missisippi (Mippi). Hade aldrig ridit henne förut. Men hon var trevlig :) Vi hade dressyr och jag fick henne lugn och fin. Vet att hon kan stressa upp sig. Vi avslutade med lite galopparbete och då blev hon pigg och stark. Så den delen gick inte så bra. Efter galopparbetet var hon pigg så det gick inte att få den lugna mjuka traven igen. Men för att vara första gången jag red henne tycker jag det gick jättebra :D Har ingen bild på henne så det får bli en på Madicken istället :) <3
Sen måste jag bara säga ett stort TACK till Madde! Hon räddade verkligen min kväll igår :) Efter ridningen va jag asglad. Sen blev jag fett lack på pappa och för att jag var tvungen att plugga. Och lite trötthet oxå ;) Då kikade jag och Madde massor av knäppa bilder till varann och jag blev på mycket bättre humör :D Här har ni ett urval:
vi bjuder på dom ;) TACK TACK TACK MADDE! :D
Nu ska jag skynda mig till skolan! Kramar
?

Kommentarer
Postat av: Lollo :) <3

Gud vad kul att du red Mippi! :D Det låter som att du red henne jättebra för o va första gången, vet hur jobbig hon va första gången för mig :P Jag ska kolla på X Factor ikväll, så bara ett tips ifall du skulle kolla på tv :) Saknar dig så mkt, måste ses snart!! Love ya ;) <3

2012-10-05 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0