pluggat och gårdagens ridpass

hej!
Idag har jag pluggat hela dagen. Precis hela dagen verkligen! Sjukt booooring. Och jag känner att jag inte lärt mig så mycket heller. F-varning here i come lixom :S Nej men nu ska vi se det positiva: om 5 skoldagar är det looooov! :D Det om något ska bli så skönt! Har verkligen gjort mig förtjänt av lov ;) Skulle bakat med mamma idag oxå men hann inte änns det tyvärr. Men om en stund ska jag gå och baka bullar. Nej jag är inte galen som bakar bullar 11 på kvällen en lördag haha :D
hej bildbrist^^
Igår red jag Madicken som vanligt. Blev ett lungt kort dressyrpass på volten. Vi var 3 ryttare samtidigt så lite trångt haha xD Vadå, nej inte bortskämd med att ha hela ridbanan för sig själv ;) Madicken var väldigt framåt så det var kul. Hon var världigt stel i vänter sida till en början. Gjorde iaf framdelen in, bakdelen in, skänkelvikningar och halter. Hon kändes superfin mest hela tiden. Halterna blev bra igår oxå :D Innan jag skrittade av gjorde jag en galoppfattning i varje varv. Annars skritt och trav. Shit, ingen samlad galopp här inte haha xD Väldigt nööjd! <3
Nu ska jag då gå och baka bullar! Kommer upp 2 tidsinställda imorgon ;)
Kram från mig!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0