På väg hem

Hejsan!
Är Påväg hem från stallet nu. Red ut ca 25 minuter och sedan 15 minuter dressyr. Hade sällskap med Emmie :) madicken var jättefin under dressyren. Ute oxå :) under dressyren hade hon bra bjudning och fin form. Gjorde fram och bakdelen in, nån skänkelvikning, volter och många halter. Inte så genomtänkt.. Skulle avsluta med en liten galopp. Ponnyn tyckte det var lite väl kul och fick frispel. Jag flög av och landade på rygg med tummen under. Utan väst dessutom. :/ så ryggen gör lite ont och tummen är lite smått stukad IGEN! För tredje gången ^^ tränset gick sönder oxå!! :( otursdag eller vadå?! Maddes fina tävlingsträns :( skäms ju :O men bättre än att hästen gick sönder såklart :)
Det som började så bra slutade mindre bra :/
Snart hemma och ska äta så vi hörs!
Suddig bild på busen ;) <3

?

Kommentarer
Postat av: Madde

OMG MITT TÄVLINGSTRÄNS?!?!? Avskedad på direkten!

Nädå, det gör inget har jag ju sagt c: <3 Sålänge Mixen klarade sig :) Och du såklart <3

2012-10-23 @ 21:27:04
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: alice

KVINNA RID MED VÄST!!! ANNARS SÄTTER JAG PÅ DEN PÅ DIG ÄVEN OM DU INTE VILL!! <3 :@ :D

2012-10-24 @ 12:07:21
URL: http://alicemeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0