minusgrader

Hejsan!
I morse när jag gick upp var det minusgrader. Känns att vintern är på väg nu :) Jag längtar faktiskt :D Älskar när det är sådär jättemycket snö och kallt. Inte när det bara är slask och tråk ;) Nu är det nog nån plusgrad igen.
 
Sitter i skolan nu och har svenska. Snart är det lunch. Tacos idag tror jag :) Skolan är som vanligt idag, med vanliga lektioner. Inga prov idag. Slutar klockan 3. Efter skolan ska jag hem och plugga till provet imorgon. Sedan ska jag rida trots allt. Ryggen känns mycket bättre idag. Fortfarande inte helt som vanligt men bättre. Hoppas på en häst som inte är så skumpig då.
 
Så ser min dag ut. Inget speciellt direkt. hoppas ni har en bra torsdag!
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0