Idag har jag hunnit med mycket!

Hejsan!
Dagen började vid halv 8. Gick upp och fixade mig i ordning. vid strax innan 9 mötte jag upp Alices mamma Ann och vi åkte till stallet. Vi red ut, jag på Madicken och Ann på Flisan. Vi red hemmestarundan :) Det var en kall men mysig tur. Helt frostigt ute. Stenhårt i marken så bara skritt hela vägen. Så rundan tog idag 1 timme och 20 minuter. Båda hästarna skötte sig jättebra :) Någon som ville förstöra för oss (:@) hade satt upp en stor bom på ett ställe så vi kom knappt förbi. På ena sidan om bommen är ett brant dike så där kan man inte rida. Och på andra sidan är det en stor tall som är i vägen. Curre kommer absolut inte förbi där! :@
Såhär stilla var det påväg til stallet:
Mix idag :D
 
Jag kom hem vid 1 och då åt jag och fixade mig i odning. Sen åkte jag en sväg till sickla för att gå där en snabbis. Fick med mig några saker. Får be om ursäkt att bilderna var usla btw :/ Sen vaxade jag armarna där oxå. De blev fiiina :D
 
I kväll har jag bara varit hemma. Fixat massor. Och självklart kollat på Solsidan :D Nu ska jag strax gå och lägga mig. Imorgon går jag upp klockan 7!
Kram och så hörs vi imorgon!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0