Helgens schema

Lördag: Rida ut med Madicken, plugga som en galning, gå på invignigen av friends arena med några från skolan som jag inte känner
 
Söndag: Rida ut med Madicken ,plugga, vaxa armarna, kanske shoppa lite snabbt annars ta det lungt
 
Måndag: Träffa saknade Sara! Markarbete och nåt hinder med Madicken, har massor att fixa hemma
 
Så är planen för de närmsa dagarna. Har rätt mycket att stå i. Både roliga och tråkiga saker. Jag kommer inte blogga så mycket under lovet. Jag kanske skriver några tidsinställda och sen kanske någon gästbloggning kommer.
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0