Helgen

Idag har jag oluggat, pluggat och pluggat. Har skrivit 15 sidor för hand om andra världskriget. Snacka om trött i handleden nu. Jag har även pluggat Biologi. När jag hade svarat på alla 26 frågor med långa bra svar så råkar jag kryssa ner utan att spara. Smaaaart Jossan! Så det var bara att börja om ;) Har en kemiläxa till imorgon som måste bli klar. Men anars tänker jag faktiskt inte plugga mer idag! Ikväll väntas solsidan! :D
Var väldigt seriös på "rasterna" ;)
Igår var jag som sagt och red Madicken på förmiddagen. Jag och Ann red ut tillsammans. Vi red Hemmestarundan med klättringen i början och sen vid den fina konen fortsatte vi en bit fram och tillbaka. Eftersom Madicken är mycket bättre nu (vet inte om jag sagt det?) Så var det föra gången igår som jag fick galoppera. Så vi tog några korta galoppsträckor. Shivilken lycka! Madicken sparkade bakut sådär jögt en gång så hela min rygg knäcktes :O Ajabaja hästus, inte bra för dig heller. Men annars skötte hon sig bra. Trött efter eftersom kondisen inte är den bästa nu. Curre (som Ann red) blev rädd för nåt en gång och hoppade ner i ett typ dike. Han gick ner på knä, Ann satt av och Curre försökte ta sig upp. Det såg riktigt otäckt ut men det gick bra för dom båda som tur va :D Curre har varit tillräckligt skadad på sistonde.  Eftrer stallet åkte jag hem och bakade IGEN! :D Denna gång en cheesecake med blodgrape. Den blev supergod :D <3 Sedan plugagde jag även lite och hade en bra lördagskväll framför tv:en.
Nu ska jag gå och laga mat. Hungrar nästan ihjäl! Kram från mig!
PS, ikväll kanske det kommer en ny header... ;)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0