Tidsfördriv

1. Är du kär? - Inte för tillfället
2. Längd?- 166 typ :S
3. Röker du?- nopp
4. dricker du?- nej
5. Födelsedag?-  9 augusti
6. Favoritmat?-  spagetti carbonara typ ;)
7. Vart du bor?- hemma
8. Bästavän?- Sara <3
9. Vem ringde dig senast?- Mamma
10. Vem smsade dig senast och vad stod det på smset?- Min moster "dina cupcakes var ju jättegoda! ;)"
11. Vem kramade du senast?- Jeanette
12. Din relation med dina föräldrar- Den är bra
13. Ögonfärg- blågröm
14. Skönaste personen du vet - haha finns väl många ;)
15. Vem träffade du senast & vart?- min tvillingbror när han kom hem från skolan
16. Har du nånsin förlorat en vän?- yes...
17. Din musiksmak-blandad, men typ det som går på radion
18. Vad har du på dig?- underkläder, svarta jeans, en bit plus och en grå tjocktröja
19. Vad åt du senast?- Mellis
20. Vad drack du senast?-Vatten
21. En vacker person- Elinore
22. En snäll person- Madde
23. En gullig person- Sara
24. En jobbig person- Nämner inga namn ;)
25. En konstig person- jag själv :D
26. När skrattade du senast & varför?-för ett tag sen. För att det hände en rolig sak ;)
27. Hur är relationen till ditt ex idag?-yes
28. Vill du ha ditt ex tillbaka?- .neje
29. En du saknar- SARA!!!! <3
30. Ditt humör just nu-trött, deppig, hungrig, uttråkad
31. Har du skilda föräldrar?-nej
32. Hur många syskon har du? - 2
33. Någon du vill träffa- Sara
34. Äckligaste du vet - äcklig mat, småkryp, att frysa
35. Har du någonsin brutit mot lagen?- asså inget allvarligt. Men det är ju olagligt att puttas lite och det har jag väl gjort ;)
Har man tråkigt så har man!
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0