En vanlig onsdag typ

Hejhej!
Dagen har vair som vanligt typ. Lite ändringar i schemat i skolan just idag bara. Hade biologiprov som gick bra :) Skrev typ 4 o en halv sida eller nåt. Snacka om trött i handleden sen ;) Sen på eftermiddagen var det föreläsning för oss om mobbning typ. Var väl helt okej. Har lixom hört den historien 1000 gånger nu, liite trött på alla som snackar om just det. Men aja, för vissa kanske det var nyttigt! Efter det var jag tvungen att gå på elektid. Jag, Elli och Philip hade den där argumentationen vi failade på innan. Men idag gick det snabbt och bra :) Sen så ville Elli gå frivilligt pp elevtidsmatten så jag fäljde med henne. Jag pluggade dock spanska. Fast så mycket plugg blev det inte. Kag och elli flummade sänder och så läran som satt o garvade åt oss. Det var ingen annan som hade kommit dit haha xD Sen Så var klockan 4 och lärarna började gå hem. Men jag och Elli satt kvar och gjorde en läxa tillsammans. Så när klockan var 16:40 (!!!!) kom vaktisen och sa att han skulle låsa skolan. hhahaha så det var bara att gå hem. Så det blev en riktigt lång dag i skolan! Men det var bara bra ;D
 
Sen ikväll har jag bara chillat typ. Glott på tv, spelat gitarr o så. Pluggade även en kortis spanska. Här är en bild från idag:
Jag är pluggiiiiis ;) Innan provet var det ;)
Ig¨r var jag ju och red Madicken. Vi tog en inte så lång uteritt. Bortåt Nora och tillbaka. Skritta var tydligen svårt. Madicken hade energi så det sprutade om det. Konstigas hopp upp i luften iband och travande på stället haha xD Avslutade med att trava typ 5 min på volten. Jobbade henne lite, men hon var inte direkt så villig. Vasr iaf en skön kväll i stallet med hästarna och Emmie :)
Nej nu ska jag sova. Är trötter ;)
Puss på er!
Just nu, i sängen:
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0