En riktig skitdag!

Hejsan!
Dagen har inte alls varit bra! Började med att jag vaknade med ont i halsen. Dessutom gick jag upp 40 minuter för tidigt. Jag cyklade till skolan och började med syslöjd. Alla trådar bara trasslade hela tiden :@ Sen hade jag kemi, matte och biologi innan lunch. Så lunchen va inte fören kvart i 1. Då var jag vrålhungrig! Och gissa vad det är för mat?! FISK!!! :( Så dog ju nästan. Efter lunchen var det svenska och klassråd. Sedan gick jag på elevtiden för att komplitera en fråga för högre betyg. Så hoppas det blev bra :) Efter det satt jag kvar och lärde Elli allt om atomer och sånt. Elli har ju varit i sydkorera så hon har missat en del och var jättestressad. Så jag var snäll och hjälpte henne. Samtidigt lärde jag mig ju massor själv oxå :D Så kom inte från skolan fören halv 5.
 
När jag kom hem från skolan kollade ja på tv och tog det lungt. Åt middag och nu har jag blivit förhörd av pappa inför so-provet. Nu ska jag soooova! Är så otroligt trött. Behöver mycket sömn just nu när det är så mycket i skolan!
Kram och hejdå.
Jag har bildbrist!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0