Dagen idag!

Hejhej!
Dagen har virit bra! Vid halv 10 åkte jag till stallet. Red ut själv med Madicken. Hon var pigg och glad som vanligt. Red hela vägen förbi Nora och tillbaka vilket tog ca 1 timme. Blev nästan bara skritt idag eftersom det var stenhårt i marken. Men vi pinnade på i ett bra tempo och jag jobbade Mix ordentligt nästan hela vägen. Hon blev riktigt fin :D
2 bilder från idag ;)
Jag tog bussen hem och kom då hem vid halv 2. I eftermiddag har jag pluggat en del. Matte och spanska. Rätt skönt att sitta hemma med musik i öronen och jobba lite. Nu har jag duschat och gjort i ordning mig. Har även ätit en snabb middag. Så om 45 minuter tar jag bussen till slussen och möter upp de andra från skolan. Vi åker då till friends arena och kollar på invigningen. Jag hoppas det blir kul och att artisterna är bra :D
Såhär ser jag ut nu!
Ha en bra lördagskväll så hörs vi imorgon igen :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0