Dagen började sämst men fortsatte bättre!

Hejsan!
Vaknade sur som ett bi imorse. Ingenting var bra. Rabblar inte upp allting. Blir så negativt då ;) När jag kom till skolan och träffade alla snälla kompisar blev jag på mycket bättre humör iaf :D Som tur va! Vanlig skoldag till en början. Hade biologiprov som gick rätt bra :D Sen på eftermiddagen åkte alla niorna till friskus & svettus för att köra ett sånt där tantpass. Det var fett pinsamt ju :S Jag kunde typ halft va med eftersom att jag har jätteont i ryggen och lite ont i nacken från igår. Känns inte alls bra! :O Men jag har inte ont i tummen iaf :D
 
Ikväll har jag chillat vid teven och plugat lite kemi. Sista provet på fredag för en vecka... kommer ändå få plugga som en galning på lovet :@ Nu ska jag plocka undan i mitt rum och gå och sova. Är sjukt trött!
Nu kämpar alla de 2 sista dagarna innan lovet!
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0