Vilket väder!

Hejsan i regnvädret! Herregud vad det regnar! :( idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen åkte jag till stallet för att rida. Va inte direkt taggad på att rida i det här regniga och blåsiga vädret :/ och det var inte madicken heller, hon ville inte gå ut från sin box haha ;) <3 tänkte rida barbacka så att jag slapp blöta ner sadeln :) madicken tyckte absolut inte om vädret. Hon kickade, snurrade och stegrade sig mot blåsten. Efter att ha snurrat runt typ 10 min fick jag henne att trava ett varv på en volt utan problem. Nöjde mig då och gick in :) hade ingen skjuts för än 2 timmar senare så jag satt på en pall inne i madickens box och kliade henne i nån timme :) pluttis va såå söt som stod och sov med huvudet i mitt knä <3 väldens finaste helt enkelt <3
Nu måste jag verkligen sova! Vi hörs!
2 bilder från idag :)

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0