Vilken snöig dag!

Hejsan!
Gud vilket härligt väder! Har ju längtat efter snön :) träden är såå fina nu :)
För ett tag sen kom jag hem från velam :) vi hade dressyr och jag red på Husse för första gången. Han är en slö, stor, klumpig och gammal häst så det blev en utmaning. Svårt för lilla mig att föröka att verkligen rida ihop honom. Men vi hittade varan lite bättre mot slutet. Vi gjorde lite sidvärtsrörelser bland annat. Fick jättemycket beröm för min sits idag :) den har verkligen blivit såå mycket bättre sen jag började på madicken ;) så det är kul att någon märker det :)
Nu ska jag sova och TAGGA HORESHOW IMORGON!!!! :D kommer bli såå bäst :D <3

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0