Vecka 47

Nästa vecka kommer blir en händelserik vecka!
 
Måndag: Skola. Har spanskaläxförhör och luciaträning. Sedan kommer skolans syokonsulent och snackar om gymnasium med min klass. Efter skolan ska jag hem och ta det lungt/plugga
 
Tisdag: Vanliga lektioner på förmiddagen i skolan. Efter lunch åker alla nior till Naturhistoriska museeumet. Kommer inte bli speciellt kul. Vi slutar kanske inte fören halv 5! Sedan bär det av till stallet för att rida Madicken. Har inte bestämt än vad vi hittar på. Kanse lite lugn dressyr.
 
Onsdag: Skola nästan som vanligt. Kommer en författare som ska berätta lite om sitt liv och sina böcker någon gång. Efter skolan ska jag hem och ta det lungt. Kanske behöver plugga lite. Eller åka en snabbis till forum?
 
Torsdag: Vanlig skoldag. Har ett litet prov i religion men annars inget speciellt. På kvällen blir det ridning på velam.
 
Fredag: Då ska alla nior åka till gymnasiemässan hela dagen. Skönt att slippa skolan haha xD Sen ska jag rida Madicken som vanligt. Inga planer än vad vi hittar på. Beror på Maddis.
 
Lördag: Gymnasiemässan med familjen en stund. sedan antar jag att jag behöver plugga
 
Söndag: Det traditionella pepparkaksbaket med mamma, mormor och moster! Har längtat jättemycket så det ska bli såå kul :D <3
känner att jag har stor bildbrist! :(
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0