Studiedag

Idag hade jag studiedag. Dagen har spenderats i stallet tillsammans med Madde. Vi dipdye:ade oss haha xD Jag med blå och Madde med röd. Tanken var att vi skulle ta fina bilder men vädret var tråkigt och det va satans klallt så det blev inte så många bilder.
Efter vår misslyckade fotografering ställde vi ut några hinder till en bana som Madde och Madicken hoppade. Det såg fint ut även om inta alla språng blev perfekta. Madicken var pigg haha xD Ni kan alltid läsa mer på Maddes blogg :)
När Madde hade ridit klart fick Madicken nnya fina skor oxå :) Fler bilder kommer om någon dag!
 
I kväll har jag enbart pluggat kemi. Inte speciellt kul. Imorgon väntar en nya dag så vi hörs då :D <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0