Snööööööö!

 
Hejhej!
I morse när jag gick upp och kollade ut såg jag massor av snööööö! :D Äntligen har den kommit :) Hoppas på att den ligger kvar nu bara. Idag åkte vinterjacan och skorna fram oxå ;)
Annars är det en helg vanlig dag. Skoln är seg. Typ inga roliga ämnen. Sen ska jag hem och plugga järnet till provet imorgon. Fattar verkligen inte mycket om salter :/ Ikväll rider jag på velam som vanligt. Det ska bli kul :) Hann ju inte komma iväg dit förra veckan så det va ett tag sen ;)
Igår var det en vanlig dag i skolan. Då regnade det bara massor. Mot kvällen blev det snöblandat. Igår väll var ja på öppet hus på g2. Skolan verkade bra :) Vem vet, om ett år kanske jag går där? Ska på fler öppna hus innnan jag bestämmer mig. Träffade även fina Maddis och hennes mamma där. Så vi snackade lite.
 
Nu ska jag gå till skolan. Fördel att bo rätt nära skolan när det är snökaos så slipper bussarna kaosa. ;)
Kram och hoppas ni får en bra dag! :D <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0