Nu är jag trött!

Hejsan alla fina!
Är riktigt trött nu, både i huvudet och i kroppen. Idag har jag som sagt bakat pepparkakor hela dagen. Det va superkul och degen var slut redan klockan 4. Annars brukar vi stå hela kvällen och ibland spara deg till nästa dag. Så idag var vi extra effektiva eller så gjorde vi ovanligt tjocka pepparkakor haha xD
 
När vi var klara diskade vi och blockade ihop och sedan tog jag en dusch. Och sen har jag även pluggat lite ikväll trots att jag är jättetrött. Duktig jag är ;)
 
Nu har jag precis kollat på solsina. haha xD det är ju bara föör bra :)
 
Imorgon blir en rolig dag! Vi hörs! <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0