Nu är jag tillbaka!

hejsan! Efter ett långt uppehåll så är ja tillbaka igen! Jag har haft ett underbart höstlov och det kommer komma ett lååångt inlägg med mycket text och bilder när jag är klar med det :) tack för att ni fina bloggläsare stannat kvar iaf <3 Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat engelska. Det värsta ämnet som finns tvärr :( har prov på tisdag. Har även beställt några saker från en jättebra hemsida: rutstore.se Billigt och snygga kläder :) Detta beställde jag:
hoppas jag på att de passar oxå! vi hörs! (något cp, går inte att göra blanka rader)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0