Några frågor från er med svar

Varför skriver du aldrig innan när du åker bort?
Därför att jag inte vill att okända ska veta att ingen är hemma. Då är det ju bara att göra inbrott eftersom ingen är där. alltså av säkerhetsskäl! dock har vi alltid någon som kollar till huset och så.
 
 
Du rider ju på 2 ställen, är det inte jobbigt att släpa all ridutrustning?
Njaa, vill man rida så släpar man sakerna lixom ;) Men nu har jag flera ridbyxor, 2 ridskor, flera tröjor och jackor och flera strumpor. Så för tillfället behöver jag bara ta med väst och hjälm. Så det är inte jobbigt.
 
Rider du med säkerhetsväst?
Ja, oftast! Alltid på ridskolan, alltid när ja hoppar och rider ut med Madicken men ibland inte när jag rider dressyr. Får mycket bättre sits utan nämligen. Men rätt så ofta ändå.
 
Hur lång är du?
Jag är 167 cm kort ;)
 
Vilken linje vill du gå på gymnasiet?
Jag har nästan iiingen aning. Men jag funderar och kollar runt lite. Men det ska vara något som intresserar mig och som jag kan få ett bra jobb av.
 
Skulle du vilja tävla Madicken? Varför, varför inte?
Som det ser ut nu skulle jag inte vilja det. Även fast Maddis gääärna vill ;) Anledningen är att jag känner att jag kommer skämma ut mig haha xD Nej men jag är orutinerad och rider inte tillrääckligt bra enligt mig själv.  Men jag ska aldrig säga aldrig, kanske i vår :D  Skulle vara sååå stolt efter en tävling med Madicken! :D <3
 
 
Hur mycket pluggar du igentligen? Känns som om du gör det hela tiden!
Jag pluggar rätt så mycket.  Det blir en och annan timme på helgen. Vissa helger kan det blir att jag pluggar exakt heeela tiden medan andra helger bara en liten stund. Sen på vardagarna pluggar jag lite oxå om det behövs. Jag ljuger om jag säger att jag inte pluggar mycket lixom!
 
Hur skulle de beskriva dig själv?
Glad (oftast), omtänksam , flummig, envis, retsam ibland och riktigt blond haha xD
 
 
Kommer det ett inlägg om din Afrikaresa?
Jaa det lovar jag! Jag håller på att skirva för fullt så ofta jag har tid! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Så då låter du mig skämma ut mig istället? Så att du slipper, taack för det ;) <3

2012-11-27 @ 14:21:02
URL: http://maddiver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0