Jag är trött.

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag har väl inte mått så jättebra :/ Mått illa nästan hela dagen vilket gjorde att jag inte kunda äta så mycket. Vi hade iaf författarbesök av Jonas Hassen Khemiri. Han höll en väldigt rolig föreläsning. Trodde det skulle vara tråkigt men han var riktigt rolig att lyssna på. Han berättade lite om sitt liv och lite andra saker samt svarade på frågor från oss. Han fick en fråga som han tyckte var jätterolig och kunde inte samla sig efter att ha skrattat haha xD Men annars hade jag vanliga lektioner. Jag slutade redan kvart över 2 eftersom klasstrådet och elevtiden var inställd.
När jag kom hem satta jag mig och kollade på tv en kortis innan jag började plugga. När klockan va typ 5 vaknade jag av att telefonen ringde. Jag hade alltså somnat, sittandes på en stol med huvudet ner i so-boken hahahaha dööör ;) Sov i typ 35 minuter dessutom :D Va nog liiite trött ^^ Fortsatte plugga och sen har jag ätit middag och så.
Igår var jag i stallet och red efter skolan. Jag red ett lösgörande dressyrpass på 20 minuter bara :) Madicken var såååååå fin <3 bästa verkligen! Vänser galopp var så bra att jag inte änns ville sakta av haha xD Behövde verkligen ett sånt pass! Madicken kan när hon vill! :D <3
 
Nu ska jag gå och städa mitt rum som är stäkigt :/ vi hörs!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0