Gymnasiemässan och lite annat

Hejsan!
Lite seg uppdatering nu de senaste dagarna. Men det får gå! Kom förresten på att Maddis gjorde en header åt mig tidigare i höstan som jag helt glömt bort att byta till! Opps :S Kanske ska ta och göra det? Vasd tycket ni?
Idag har jag varit på gymnasiemässan från klockan 10 till typ 3. Sjuuukt segt att va där så länge! :/ Men jag har ju en tvillingbror så vi kollade ju till båda så det tog ju dubbelt så lång tid som för alla andra ;) Jag kollade iaf på det jag ville och han kollade på det han ville. Jag har hittat 8 skolor som jag ska på öppna hus. Så nu i december ska jag försöka hinna med skolan samtidigt som jag ska göra läxor, rida och gå på öppna hus samt provapå-dagar! Så nu blir det mycket! :D
 
Efter gymnasiemässan åkte vi och handlade och åt och sen hem. Hann med att göra läxan i idrott men inte kolla nåt på kemin. Får väl göra det nu ^^ Ikväll har jag kollar vidare på gymnasium och sen har jag förbrett inför imorgon :) Vad som händer imorgon får ni veta imorgon oxå :D
Bjussar på 2 fula bilder från idag ;)
Igår var det fredag och jag och alla andra nior i min skola var på gymnasiemässan. Det var grymt mycket folk och skjut jobbigt. Tur att jag va där idag oxå för gårdagen gav ingenting. Efter skolan åkte jag till stallet och red med Alice. Vi red lite dressyr på volten bara. Madicken va såå fin då oxå :D <3 Hon har haft en grym vecka :) Jag körde lite övergångar, halvstora volter, skänkelvikningar, framdel in, steglängning i traven och så lite galoppfattningar. Madicken va fiiinast verkligen <3 Sen åkte jag hem och kollade gymnasium.
Nu ska jag plugga en kortis innan jag ska sova! Imorgon kommer ett tidsinställt bland annat :)
Kram och hoppas ni har haft en bra dag :) <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0