God morgon tisdag

Hejsan :)
Sitter i skolan och har bild nu. Vi ska göra självporträtt! Jag kan verkligen inte rita :/ efter den här lektionen har jag engelskaprov. Jag har pluggat huuuur mycket som helst så nu hoppas jag att det går bra. Nervös typ :/

Idag ska jag inte rida efter skolan eftersom jag har lektion för Åsa imorgon. Så efter skolan ska jag hem och skriva klart labbrapporten samt kolla igenom kemin. För övrigt ska jag gå och lägga mig tidigt. Behöver mycket sömn.
Ha en bra dag!
Tack BÄSTA Maddis för att jag får låna dina fiina stövlar :D <3

?

Kommentarer
Postat av: Maddis

Du har tvättat de ser jag ;) <3

2012-11-13 @ 12:13:14
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: mads

Börja blogga igen? (: <3

2012-11-15 @ 08:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0