En torsdag

Hejhej!
Sitter nu och lyssnar på julsånger och har värsta julkänslan! Snart jul ju! :D
Iaf, Idag har jag varit skolan precis som alltid på vardagarna. Vi hade labb på första lektionen som var rolig :) På eftermiddagen hade jag religionstest. Eller ett litet prov. Det gick riktigt bra :D Sen var det friendsmöte så jag behövde inte gå på matten, skönt!
 
Idag är det igentligen ridning på velam men kände att jag behövde en dag hemma. Dels för att jag har en del att plugga och dels för att jag ville ta det lungt. Så jag har pluggat en del. För lite dock :/
 
Nu ska jag fortsätta mig förbreda mig inför imorgon då det är gymnasiemässan. Någon annan som ska dit? :)
Kram så hörs vi!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0