blandade tankar

Hejsan!
Idag har det varit en vanlig skoldag. Inget speciellt förutom luciaträning fast det var mest efter skolan. Vi sjöng igenom låtarna och fick reda på att vi tjejor måste sjunga en låt med stämmor. Jag som inte änns kan sjunga?!
Fick reda på att jag kommer missa slöjden på onsdag eftersom författaren kom då. Blev helt lack på läraren haha xD Vi har redan missat typ 4 slöjdlektioner och jag MÅSTE hinna klart med mitt broderi! Såå stressad! Jag hinner inte göra huuur mycket som helst hemma heller!
 
I vilket fall, jag gick hem efter skolan och övade luciasånger. Sedan räknade jag matte till mamma kom hem när vi lagade middag och åt. Nu har jag kollat lite på gymnasium och sånt. Det är oxå någonting som gör mig stressad! Det är sjukt att man som 15-åring ska välja sin framtid! Jag har verkligen ingen aning om vilken linje och var jag vill gå på gymnasium. Känns som om jah ångrar mig senare kommer mon framtid vara förstörd! åh får bara ångest av att tänka på allt med poäng, skolar, kommer jag in? osv :(
 
Lite allmäna kvällstankar sådär. Nu ska jag kolla på pengarna på bordet :D
Ha det bra!
extremt snygga haf ;)
Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0