varit i forum

Hejsan ;)
sa ju förut att jag inte skulle göra så mkt idag. Men jag och mamma åkte till forum o va där i 3 timmar typ haha xD Jag köpte en blus, en bikini, en t-shirt och en tubtopp. Och så köpte mamma några saker. Bilder kanske kommer senare ;) Sen har jag och mamma bakat de där 2 tårtorna i eftermiddag oxå. Så har haft ganska mkt att göra idag. Och snart ska jag äta lite middag. Sen bara chilla. Kolla på hockey typ o käka goodis :) ska lägga mig tidigt ikväll eftersom det blir en tidig morgon imorgon. Har nog inte sagt vad jag ska göra till er? Jag ska iaf föja med och hjälpa/heja på Madde som ska tävla dressyr på Madicken imorgon. Ska bli jättekul :) Hoppas verkligen att Madicken sköter sig. Och Madde oxå. haha nej då. Ha en bra kväll så bloggar jag mer imorgon :) <3
image description
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, håller med om att jag måste sköta mig... När det är Åsa som dömer & allt! ;)

<3

2012-05-12 @ 19:00:44
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: Elinore

nice outfit!

2012-05-14 @ 10:53:05
URL: http://elinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0