trötter

Hejsan!
Har faktiskt en bra anledning varför jag inte bloggade igår: Vi gick strömavbrott typ när jag skulle blogga o sen försvann nt det! haha xD Men nu har vi någon slags reservström med en stor generator som nån har stält utanför vårt hus som surrar. OCH eftersom den surrar så har jag knappt sovit nånting inatt! :( Så sjukt trött.

Den här bilden får väl stå för strömavbrottet ^^ Fantasifullt
Okej, ska sluta klaga ;) Igår va det iaf en bra söndag för en gångs skull :) Gick upp rätt tidigt. Städade mitt rum lite och sen chillade jag typ. På eftermiddagen gick jag o pappa ut o orienterade i 2 timmar. Asskönt att röra lite på sig. Och det gick faktidkt bra :) Sen åkte vi hem o jag o tvilling min lagade middag tsm. Vi är såååå bra asså ;) Haha kanske låter som en tråkig dag men det va inte de :D
image description
Och bara för att jag inte hasde någon bild på skogen så får det bli den här från en äventyrritt med de finaste <3
Idag är det måndag. Och som jag skrev så är jag sjukt trött. Men det löser sig nog. Skolen va okej. Håller på att sy ihop med necesär på slöjden, den blir faktiskt fin :) Bild kommer när den är klar. Och på hemkunskapen gjorde vi goda chokladkakor. Mumma ;) fast mina blev helt missbildade :/ Nu ska jag ta och plugga lite biologi. Har beslutsångest om jag ska göra hemtenta eller pov i skolan!! Vad skulle NI valt? Snälla hjälp mig! :D Annars händer väl inte så mkt. Hoppas ni har en underbar måndag! Kram
image description
och btw, bilder kommer, så fort jag får dom, från när jag tränade agility med Frasse :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0