Torsdag och idag

Hejsan!
vill börja med att säga förlåt för min dåliga uppdatering. Men har inte så mkt blogglust för tillfället :/ Skriver iaf ett inlägg nu :)
Igår var det torsdag och ledigt från skolan. Asskönt jö! Jag gick upp vid halv 7 ändå. Om jag har missat att säga det så tävlade Madde dressyr igår på siggesta :) Så blev hämtad av Madde och hennes mamma vid kvart över 7. Så inte sååå tidigt :) Vi åkte till stallet, fixade Madicken fiin och så. Sen åkte vi till siggesta. Madde startade en LC:2 :) Madicken gnäggade mest hela tiden. haha sööt ju! <3 Men aa, hästen ska ju lixom inte göra det på tävling ;) Men Madde kom iaf runt programmet utan såå mkt problem. Vet ju inte hur det kändes eftersom jag inte red men det såg bra ut :) Bara 1 spark i galoppen iaf :) De slutade på typ 50% tror jag. Det går bättre och bättre på tävlingarna nu tycker jag, långsamt iaf :) Här kommer lite bilder från Maddes blogg som jag tog:

fiinisar <3
Efter Madde hade tävlat lastade vi flickan o körde hem henne. Sen tillbax och va lite halva funktionärer. Elr aa, vi gjorde nt så mkt. Satt mest o kollade på andra ryttare och hästar. Det var en supperdupermegaotroligt sööööt liten b-ponni med. Åhh smälte typ <3 och det bästa var att den vann :D

Idag är det fredag. Utan skola dessutom. Sköönt med lite längre ledighet ;) Jag gick iaf upp vid halv 8. Sen åkte jag till stallet och red mina flickan. Dressyr på volten en stund blev det idag :) Övade på  lite saker som jag kände jag behöve bli bättre på. Bland annat galoppfattningarna och skönkelvikning. Men idag gick det jättebra :)) Madick fick fiiint och var glad o pigg. Sen skrittade jag av en bit mot Nora oxå. Myys <3
På väg hem från stallet stannade jag på Hööks och köpte 2 nya spön. Har tappat bort mina gamla o ett har gått sönder haha xD
Sen så åt jag lunch, bakade chokladbollar o lite så. Och för ett tag sen kom jag hem från Velam. Har hunnit vara där oxå ;) Kollade på när Lollo red. Hon hade Rasken och det såg suoerbra ut :) Raskus va helt sjöblöt av svett efter haha xD

Madick <3
Ikväll händer väl nt så mkt. Ska typ äta middag o sen chilla framför tv:en. Så ha en bra kväll allihoppa. Ska försöka blogga lite nu i helgen. Men som sagt, min blogglust är nt så stor :/
Kramar
image description
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa, vääärldens sötaste b-ponnii <3 Borde kidnappat den lr nått ;) <3

2012-05-18 @ 19:58:48
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0