Tisdag den femtonde maj

Hejsan :)
Idag har jag sovmorgon i skolan eftersom jag inte ska göra ett prov som man skulle göra första lektionen. Så börjar halv 10 :) Annars helt vanlig skoldag. Svenska, spanska, lunch, so, engelska och sist profil. Sen skyndar jag mig hem och byter om. Och sen tar jag bussen till velam. Väljer näst sist :/ Så får väl nån dålig idag oxå :( Men det får gå ändå. Mamma hämtar mig i stallet och då ska vi direkt till skolan och ha utvecklingssamtal. Är nt så orolig för de. Jag sköter mig i skolan och gör det jag ska så det är bra :) Så ser väl min dag ut. Kanske hinner blogga ikväll oxå. Och så har jag gjort 3 tidsinställda inlägg med bilder och text från söndagen :) Nu ska jag fixa ett till inlägg och sen dra mig mot skolan :)
Ses
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0