standard

Hejsan!
Helt vanlig onsdag idag. Har just nu rast o sen biologi o sist klassråd. Sen tar jag bussen till Nacka o möter upp Alice. Vi tar bussen till stallet o så blir det en myyyysig uteritt :) Åhh kommer bli så skönt <3 Hoppas det nt regnar, molnen är mörka nu. Det som va så fint i morse.
image description
dagens. lite mörk bild men men. Blusen köpte jag i helgen.
Igår red jag kokos. Visste att jag skulle få nån dålig! Hon sparkade mig på benet hårt så har ett blåmärke nu. ^^ Hon är sjuuuukt seg o helt skänkelsum. Bryr sig nt ett skit om man skänklar elr lägger på spöt. asjobbig. Hon har dessutom den hemskaste, oskönaste galoppen som finns. åhh vad jag inte gillar den hästen! Men bättre lycka nästa gång :)
Nu ska jag gå in på lektion
ses
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Flätor som vanligt också, eller? ;) <3

2012-05-09 @ 19:09:01
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0