skajpar

hejhej :)
Sitter just nu och skajpar med Sara. Fast vi är nt så sociala. Ingen säger nåt haha xD Idag ska jag inte göra någonting. Skulle orienterat med pappa igentligen men sträckte benet igår på idrotten så har lite ont. Så bättre att vila lite. Och vädret suger dessutom! regn regn o regn. trååk :( Fast för tillfället skiner solen nästan. :) Så händer inte så mkt idag. I eftermiddag ska jag o mamma kanske baka lite. Eftersom min storebror fyller 18 om mindre än en månad ska vi provbaka några saker. Så bland annat en blåbärsmousstårta och en smörgårstårta. Men det är bara om mamma hinner idag :) Hoppas ni har en bra dag :) Uppdaterar er mer senare :)

från igår :)
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

du borde skaffa en bakblogg/hästblogg !!!<3

2012-05-13 @ 19:19:30
URL: http://elinores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0