Shiiit ad kallt det är ute!

hejsan igen!
Det är bara någon enstaka grad ute nu. bläää! Jag vill ha sommar!! :)
Jaja, nu till det jag tänkte skriva om ;) Matteprovet gick asbra :) Det var superlätt verkligen. Efter provet hade vi håltimme i 1 och ½ timme. Men vi gick till vår idrottslärare o sa de o då fick vi börja idrotten mkt tidigare. Så istället för att sluta 3 fick vi sluta vid 2 :D Så åkte till stallet o fixade allt. Hästarna va oroliga i hagen, gick omkring mkt, galopperade osv. Inte busa utan oroliga lixom. Jag tog in Madicken i stallet o hon kunde verkligen inte stå still. Stod o trampade o ville först inte att jag skulle röra henne. Hästarna i hagen gnäggade massor och själkvklart svarade madicken ;) JAg gick ut på ridbanan o red. Madicken va allt annat än koncentrerad på mig. Fortfarande orolig o stissig. Tittade på katterna som sprang runt, Gnäggade åt hästarna blev rädd för minsta lilla :@ Sen kom Katta ut och red Curre. Curre och Madicken gnäggade åt varandra på ridbanan haha xD Han va oxå helt orolig. Sen kom värsta rovfågeln precis framför mig med en stor rotta i munnen. uääk va äckligt! 
När jag hade ridit i typ 30 min började Madick slappna av och lyssna lite på mig. Då gick det mycket bättre. Formen blev bra och galoppfattningarna blev fina. Gjorde även lite skänkelvikning som gick sådäär.
Vet inte va det va med hästarna. Måste ha hänt nåt i hagen elr nåt idag. Eller så va dom oroliga eftersom Greta inte är hemma.

Madick <3
Nu sitter jag o kollar på hockey o chattar med folk. Hoppas ni har en bra fredagkväll!

?

Kommentarer
Postat av: Matilda Holst

Fin header ;)

2012-05-04 @ 21:38:58
URL: http://ponnypluttarnas.blogg.se/
Postat av: alice

SV; Tack betyder mycket! <3 :)

2012-05-04 @ 22:48:06
URL: http://egofotografen.blogg.se/
Postat av: Moa A

Är ponnyn i headern din egen? :)

2012-05-05 @ 00:33:02
URL: http://moaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0