Operation Dagsverke

Hejsan på er!
Idag har min skola operation dagsverke vilket betyder att varje elev ska samla ihop minst 150 kr som ska skänkas till något fattigt land. Man ska alltså arbeta ihop pengar. Jag har redan gjort mitt arbete (sågade ner träd i helgen) så jag är helt enkelt ledig idag! :) Så idag gick jag upp vid 9, åt frukost och chillade. Sen har jag pluggat nu på förmiddagen. Geografi. Har prov i de nästa vecka såå. Något mer har inte hänt. Skönt att bara slappa typ 1 dag. Och i eftermiddag ska jag inte heller göra så mkt. Plugga lite till och kanske gå till glasan med några kompisar. Hoppas ni har en bra dag!

KOmmer tidsinställt sen :)
Kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0