morsning

Hejsan!
Nu är det bara 1 dag kvar på den är lite längre ledigheten. Har varit asskönt att vara ledig lite längre än vanligt. Idag ska jag då inte göra så mkt. Om en stund ska jag och pappa åka och orientera lite. Så det ska bli skönt. Sen ska jag hjälpa mamma och pappa att fixa lite i trädgården. Och ikväll kanske min familj ska spela fotbollsgolf med min moster o hennes man. Och så Frasse såklart :) Men vi får se om vi gör det. Jaa så ser väl min dag ut. Har lite att göra iaf. Så ha en bra söndag :) Bloggar kanske mer ikväll typ.

Kramar
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0