Mina mornar

Hejsan!
Bara för att jag har lite idébrist vad jag ska skriva om så skriver jag ett litet inlägg om hur mina mornar oftadst ser ut :)

Jag har väckning på halv 7 oftast. Beror lite på när jag börjar skolan. Men runt halv 7. Går upp på en gång. Ligger aldrig kvar i sängen mer än 3 minuter. haha xD Går alltid direkt på toa. Och sen upp till köket. Tar något att äta och snackar lite med dom som är vakna.

Från google
Sedan går jag ner till mitt rum och klär på mig något som passar för dagen. Sen borstar jag tänderna samtidigt som jag packar väskan. Är ju tjej så kan göra flera saker samtidigt ;)

Från google
Efter det borstar jag håret och sätter upp det elr nåt. Och sist sminkar jag mig lite.

Och om det finns lite tid över innan jag måste åka till skolan så kollar jag på vakna med the voice på tv:n :)
image description
Så ser väl min morgon ut. Brukar gå upp ca 1 timme o lite till innan jag måste bege mig till skolan! Hoppas ni tyckte det va kul med ett litet random inlägg. haha xD
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0